Klik2 My Heartbeat Yaa.. :)

Friday, April 16, 2010

Murahnye Rezeki.....

Salam Jumaat...,dh ptg br sweet mama ade masa nak post entry....bknnyer ape terbz la plak..belajo wat reben untuk hamper....hehehe...tp citer pasal hamper sweet mama x citer sepenuhnya lg ek..nnti la ek..sbb hampernye pun x siap lg....huhu....ape yg menarik ari ni ek...ermmm
Alhamdullillah...pg td ade bacaan Yasin kat opis ni...dan bersempena dengan bacaan Yasin pg td...murah rezeki our bos kt sini...kerana telah bersedekah untuk minum pagi....dan secara x lgsung menambah rezeki my MIL...sbb pg td Nasi Lemak Telor Mata + Mihoon Goreng....order drpd my MIL...sweet mama pun xde amik untung pun...mmg just nak tolong My Mil yg mmg ade company catering ...Meriah betol menu pagi we all hari ni...tengok dan lihatlah disini .....
@
@
@
@
@
@

ini dia menu nasi lemak (50pax) + meehon goreng (50pax)

kuih talam ..bos sndri yg bw...

kuih lagi...3 jenis..mewah2...
Apa yg penting kerjasama.....

waktu bekerja hari jumaat mmg terasa singkat...lepas selesai bacaan Yasin.....perjumpaan untuk aktiviti kelab BPAD ke Kuala Gandah la plok ...(yeay esok nak p bw zaquan ke Kuala Gandah...nak g mandikan gajah, bg makan gajah n melawat mini zoo kat sane...). Sedar x sedar dh kol 10.30 pg dh..pastu dok belek2 keje sikit...akhirnya siap gak keje sweet mama yg byk this week....kol 12.15 dah rehat....hari ni waktu lunch..sweet mama sempat g potong rambut kat kedai Nyonya Nona..Kajang tu...sweet mama potong rambut selalunye kat kedai nyonya tu la...selesa jerk...hehehe...pastu waktu rehat abis kol 2.45...sembahyang...pastu mula la aktiviti belajar membuat reben ..,ala reben ni la...
^
^
^
^
^
^
^
^
Ini hasil tangan tasha....asalnye nak belajar wat satu jerk from K,Ika, tp wat2 x jdk..akhirnya hmpir siap sweet mamanye reben  8/10 tu...thnk my friend...k.ika,  tasha, dan k.ani.
Okla dh nak kol 7.00 dh ni...actually sweet mama kat opis lg ni..menanti papa zaquan jemput...huhu....mlm ni nak siapkan pakaian zaquan untuk aktiviti besok...Kuala Gandah here we come...!!!!

p/s : harus lg 2 reben sweet mama siapkan mlm ni jgk...♥

No comments:

Post a Comment

♥Terima Kasih Sudi Baca &Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails