Klik2 My Heartbeat Yaa.. :)

Tuesday, May 11, 2010

"CONTEST KASIHNYA ATUK"

Salam pagi selasa....semoga ceria2 semua..pg ni sweetmama nak joint contest lg..jom2... joint sekali.

contest ini akan berlangsung genap2 sebulan
(5/5/2010 hingga 5/6/2010)

menarik kan banner diatas  '"CONTEST KASIHNYA ATUK"  tomey n manjanye aksi cucu ngan atuknya...So kwn2..nak joint contest ini..just click disini .

ermm...kalau diikutkan my son ni cucu pertama bagi kedua2 belah pihak..so dia mmg sgt2 manja wif atok/nenek/wan ummi dia tau...aduss. susahnye nak wat pilihan gmbr yg sesuai untuk contest ni... actually gmbr zaquan wif atok/nenek/wan ummi byk..tp hanya sekeping (1) gmbr shaja yg dibenarkan...ini adalah gmbr yg sweetmama pertaruhkan.

Atok syg...Zaquan...,Zaquan pun syg Atok..♥

Nama Atok : Muhammad Zin b. Mohamed Yusof
Nama Cucu : Muhammad Khair Zaquan b. Muhammad Khairi
T. Lahir Cucu : 06.06.08 ( 1 Tahun 11 Bulan)

gmbar my lovely son wif my beloved abah(atok zaquan).
 ini gmbr masa hari pertunangan adik sweetmama(MakNgah Zaquan) pada 24 Okt. 2009. 
Tengok arr...muka nakal n merajuk zaquan apabila Atok Zaquan menegur cucunya yang tlh mencampakkan songkok nye ke bawah dan cuba untuk bermain tasbih atok...hehehe..naughty nye cucu atok ni...tp tetap menjadi KESAYANGAN ATOK


2 comments:

  1. olololo... manja dia ngan atuk dia tu.. saje majuk nk kena pujuk ye.. hehe...

    tp, eija..
    u x letak backlink kt ruang komen blog saya spt mana yg diminta.. so, mintak perbetulkan skit dahulu, bleh?

    tq, dear..

    ReplyDelete
  2. oh iye ke...sorry..bila baca balik syarat nye eija slh faham la plak ...nasib baik ade cara2 nak wat backlink tu..eija try hntar kat page sndri dulu...huhu...

    "CONTEST KASIHNYA ATUK"

    ReplyDelete

♥Terima Kasih Sudi Baca &Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails