Klik2 My Heartbeat Yaa.. :)

Wednesday, May 19, 2010

TEMPAHAN HAMPER

n3 tempahan hamper baru nak kuar...ermmm...actually dh hampir sebulan terperam kot...padahal sweetmama ade jnji nak post n3 tempahan hamper if hampernya dh siap... spt yg diselitkan dlm n3 sblmnya di sini dan sini .....hehhee....Ok la...Actually..hamper ni my office mate yg tempah...thx to En Hafizi...sbb mmberi kepercayaan utk sweetmama wat tempahan hamper ni. Sweetmama bkn ade pengalaman pun wat hamper ni sbnrnya...tp bila tetiba En hafizi offer & dia mmberikan tawaran yg baik..apa slhnye sweetmama mencuba kan...sweetmama agak terperanjat gak bila tetiba dioffer seperti ni .."ko suka wat bizness kan..ni aku nak bg biszess kat ko...ko hanya perlu wat 10 hamper untuk family day (7 hamper makanan & 3 hamper brgn penjagaan diri...pastu ikut kau la nak amik berapa...budget aku RM40.00 satu hamper siap ngan upah kau....kalo ko nak amik upah RM10 satu hamper pun xpe, maknanyer satu hamper jatuh RM30 laa"....setelah dipikir2kan & terdetik dlm hati ni...rasa mcm senang jerk...bole wat kot...akhirnya balik&bincang ngan papa zaquan...setuju untuk terima offer tempahan hamper ni....Sekali bila dh wat...bole thn susah jgk...kalo tanpa bantuan papa zaquan...letih gak nak wat...hehehe..Alhamdullillah...hampernya siap spt yg dijanjikan pada 22hb April 2010..tp xde la smpai RM10 upah sweetmama amik...RM5 jerk... 
sweetmama amik untuk satu hamper...ni dia pic2 hamper yg dh siap...

salah satu hamper makanan

salah satu hamper penjagaan diri
10 hamper...ready untuk diserahkan 


6 comments:

  1. haah..ko nak tempah kat aku ke..? hehehe..

    ReplyDelete
  2. aku nak tempah leh...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh je nak tempah.., papehal boleh email ctkdja_80@yahoo.com

      Delete
  3. Replies
    1. boleh je nak tempah.., papehal boleh email ctkdja_80@yahoo.com

      Delete

♥Terima Kasih Sudi Baca &Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails