Klik2 My Heartbeat Yaa.. :)

Wednesday, May 12, 2010

Crocband


gmbar sumber dr Crocs Malaysia


Cantik kan crocband ni. Retro Sneakers...mcm2 kaler ade like this...RedBlackBubblegumDahliaLimeWhiteNavy pilih saje. actually sweetmama berkenan kaler spt gmbr diatas...red kaler ..sbb tu sweetmama upload gmbr crocband kaler tu..huhu..., xpe arr...sume warna cantik sbnrnya...yg penting zaquan sudah pun memilikinya sepasang....thanx papa...mmg x dirancang untuk beli pun...kami jln2 kat MIdvalley pd 24hb April 2010(Sabtu)...minggu pertama slps dpt gaji...hehehe...tetiba papa kata nak belikan zaquan crocs la...sweetmama pun ape lg..papa dh offer ...pilih jerk la untuk zaquan...♥
^
^
^
^
^
^
^
^
^

                          ini zaquan nyer crocband

green kaler...cantik x..??
si kecik ni pun pandai tau...dia tau kasut baru...dia terus nak pakai...lgpun crocs ni mmg selesa & lembut...layan jerk la gmbr aktiviti leisure time@mid valley zaquan ni ek...

masa ni zaquan tgh leka dok main kat>>>>>>>>>>>>
^
^
^
^
^
^
^
^
tiba2 muncul .......???? 

to be continued.....next entry...hehhehehe 

4 comments:

  1. aku pun ado beli .. ado jual kat BINTANG cheras.. area husien on tu ..murah jek

    ReplyDelete
  2. oh..iye ke murah...,yg ini original crocs hadiah dr papa zaquan in advance b'day zaquan bulan depan..hehehe..

    ari tu dh bgtau ...tp nak bgtau lg...smpai la ni aku x bleh nak baca ko nyer blog...tensen jerk ni...asal aku buka dia kata ade Malware Virus Detact..

    ReplyDelete
  3. yg ori maleh nak beli tuk budk2 beb , diorg ni kejap je beso ..

    ** oh yeker, aritu pun kwn aku kene gitu , tp sudah ok..
    nape yek ? pelik jgk aku ...

    ReplyDelete
  4. hehhe..iye la..ni atok/nenek/wan ummi dia tau..bising...tp kepuasan la...ngeh3..

    itu la pasal..., aku bukak jerk blog ko akan kuar mssg..'visiting this site may harm your compter' tp kan aku rasa sbb jeni.resipe tu kot..sbb mssg tu ade mention...this website(blog ko) contains element from the site jeni.resipe.net which appaear to host website.

    ReplyDelete

♥Terima Kasih Sudi Baca &Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails