Klik2 My Heartbeat Yaa.. :)

Monday, April 16, 2012

Adik Yang Manja| Moga Kasih Sayang Mereka Berdua Kekal Erat & Utuh Selamanya ♥

As Salam,

Adik yang manja, anak mama yg kecik ni cukup manja dengan abgnya tau w/pun abgnya sgt kuat mengusik/menyakat adiknya.

Satu perkara yang membuatkan hati Mama & Papa cair & sejuk hati bila tgk gelagat Ziqry ni, Ziqry suka letakkan pipi dan mukanya atas pipi/muka abgnya semasa abgnya tido. bkn shj meletakkan pipi tp abis digomol dan dicium abgnya tu bertalu2. Rasa mcm comel sgt tgk Ziqry buat begitu pada abgnya. Rasa mcm sygnya adik pada abgnya. Moga kasih sayang mereka berdua kekal erat & utuh selamanya.

Sekali pandang nmpk mcm nakal jerk adik kacau abg tido, tp sebaliknya dia sbnrnya manja..time abgnya tido la dia nak manja ngan abg..laga2 pipi ngan abg, kalau time abgnya jaga asik dok nak cari gaduh ngan adik jerk..SO SWEET  kan ♥

Ini antara gambar yg sempat mama snap disaat Ziqry meletakkan pipi/mukanya pada abgnya yg sedang lena tido. (13/4/2012 - 7.30 a.m -sewaktu mama&papa OTW nak hantar diorg ke rumah nenek)

Sayang Abang

Ummmaaaahhh..

Beshnya pipi Abang ni..

nak jugak landing atas pipi Abang

Comel tak Adik

Sayang Abang Selamanya ♥

Gelagat Ziqry ni bukannya kami saje paksa utk pose, tp mmg bila dia nmpk jerk abg dia tido, automatik dia akan cium/landing atas abgnya. Atoknya pun pernah tegur masa ternmpk aksi Ziqry cium abgnya.."Amboi..sayang sgt la tu dkt abgnya..mcm dia sorang jerk ada Abang..hehehe.."

Peringatan: Ini adalah blog peribadi....kisah sy dan keluarga sy..anda dilarang sama sekali untuk cuba copy2 gmbar2 peribadi di dalam blog ini okey!!!

18 comments:

  1. hehehe sweeettttt sgtt...mcm sarah and ashraf..ashraf pantang nmpak kakak dia tido... tapi bukan dicium dia kejut suh kakak dia bngun nak main sesama

    ReplyDelete
  2. @cik Jue aka Ibu Farisyah: comelkan(mamanya suka puji anaknya comel..hehee).., yup aunty jue adik syg abg ♥

    @amiey lee: heheh..kerenah anak2 ni mmg mghiburkan sume, ziqry mmg cium bkn bertujuan utk kejut tp mmg dia geram agaknya tgk abgnya tido rasa nak gomol2 n cium2..hehee

    ReplyDelete
  3. tp naseb baik zaquan tak marah2 ek kalu tido nye diganggu dek ziqry, hehe

    ReplyDelete
  4. Itulah ieja... betul kata pepatah blood is thicker than water... walau masih kecik naluri kasih dah ujud dlm diri...

    ReplyDelete
  5. sayang btl adik dengan abang yer... nasib baiklah abang dia tak mengamuk.. mungkin sebab dah lali kot.. dah biaser adik buat macam tu...

    ReplyDelete
  6. alolo...tomeynye dier...pengasih penyayang niehh...moga sampai besar cmtu yer...

    ReplyDelete
  7. Nad@MamaZakwan: Kadang2 Zaquan marah gak,mmg adik dia pernah kena penampar abgnya sbb kacau tido abg, tp kalau zaquan dah letih sgt dia x sedar pun adik dia dok cium2 dia tu.
    kami selalu gak tegur adik cium abg sikit2 dah la, jgn la cium smpai abg terjaga..hehe

    @KakZakie: sokong sgt kak, itula harapnya berkekalan..:)

    @Masya: skrg ni zaquan pun dah paham mmg adik dia suka buat mcm tu kat dia, tp biasala msti la abgnya marah kalau tidonya terganggu, tp bila dah penat sgt mcm kes gmbar ni mmg zaquan x marah sbb dia x terjaga pun adik dia buat mcm tu..

    @YaYaNsMuM: Terima kasih :D
    Amin..begitula harapannya.

    ReplyDelete
  8. comel bangat adik cium abg :) sweet..

    ReplyDelete
  9. Alahai sweetnya sis..
    Sweet sgt2..
    Si abang pon x marah..
    Elok je dia.. :)

    ReplyDelete
  10. dah besar nanti sure kamcing berduo nih...:)

    ReplyDelete
  11. semoga sampai besar dorang rapat mcm ni..

    ReplyDelete
  12. alolo...cayang abang rupenya....
    mcm anak jepun! putih sungguh!

    ReplyDelete
  13. @Huda, @e_da dan Salina IbuAqil: terima kasih.
    hehe..sweetkan..

    @Papa Mifz & fieda: hopefully begitula..AMIN.

    @S.U.R.I.A.T.I: hehe..adik beradikkan, gaduh camner pun tetap cayang..
    xde la putih sungguh, inipun kulit ziqry baru nak cerah..masa baru2 lahir putih melepak, pastu kena kuning terus gelap..skrg baru nak cerah balik, itupun muka jerk cerah sikit tp badan masih sawo matang..hehehe..
    mcm jepun ke, mata sepet sbb kami mmg ada keturunan cina dua2 belah pihak + mamanya masa preggy suka tgk citer korea..heheh

    ReplyDelete
  14. alahai.. so sweet adik sayang2 kat abg tu. abg pun tak sedar ye adik tu dok cium2 sayang dia....

    betul eija... biarlah adik beradik ni kekal sayangnya sampai bila2 kan. gaduh2 manja tu biasalah ye...

    ReplyDelete
  15. ololooo comelnya adik... manja betoi dgn abg... kita yg tgk ank2 baik camni sesama mereka.. seronok je kan... mg mereka menjadi kawan yg akrab sampai bila2 :-)

    ReplyDelete
  16. @Izan Ishak: hehe..sweetkan, mmg setiap kali bila tgk Ziqry syg Abg dia rasa terhibur..

    Yup sokong sgt..:D

    @IntaNBerliaN: Amin..begitula hendaknya..:)

    ReplyDelete

♥Terima Kasih Sudi Baca &Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails