Klik2 My Heartbeat Yaa.. :)

Monday, September 9, 2013

Tak Sedap Hati :')

As salam,

Ermmm...hati rasa x sedap...selalu je instint tu betul...sabar la duhai hati...biarlah Allah yg memblsnye..sekadar luahan rasa utk sedapkn hati yg berdebar2...hati yg menangis siapa la tau kan..

p/s: diketika n di saat ini...sehingga...(9hb - 13hb) outstation ke kota kinabalu sabah..

posted from Bloggeroid

8 comments:

  1. nape eija? sabar ye.. Minta dijauhkan perkara2 tidak diingini.. Amin!!1

    ReplyDelete
  2. napa kak??? suspen jer.. pasal yg curi wallet suami akak ker???

    ReplyDelete
  3. banyakkan istighfar.. semoga semua berjalan lancar..

    ReplyDelete
  4. sabar ye eija...eija pi sabah ek..skrg ni alert kalau org ke sabah sebab suami saya ada di sabah berkursus smpi bln 11 ni..:(

    ReplyDelete
  5. Banyakkan istighfar eija moga rasa debaran itu hilang. Mingkin sebab nak berjauh dgn hubby dan anak-anak...Oh... ke Sabah jauh tu eija. Tak apalah demi tugas.

    ReplyDelete
  6. wahhh besh nye pi kursus jauh2 kami tak penah pun .... kejam betui opis ...

    napw ni kak

    ReplyDelete
  7. tqvm kawan2 sume yg sudi bertanya dan memberi nasihat..:)
    betul tu tgh susah hati ni kena byk beristighfar moga dpt ditenangkan hati.., kena byk bermohon pada NYA..

    biasa la tu kan kita semua x dpt nak lari dari masalah.., now selalu sematkan dalam hati setiap masalah dan ujian yg Allah bg pada kita tu dia tau kita mampu hadapinya n pasti ada hikmahnya..

    ReplyDelete

♥Terima Kasih Sudi Baca &Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails