Saturday, April 21, 2012

Tresure Hunt & Explorace JPM 2012

As Salam,

Minggu lepas (Sabtu - 14 April 2012) En. suami telah menjointkan diri aktiviti tresure hunt & Explorace JPM 2012. Akceli Papa menggantikan kawan dia yg tetiba ada hal x dapat nak joint, kebetulan kawan baik dia ajak joint , apa salahnya mencuba kan. Monang ke tak ni...? Hehhee..x monang pun, tp dapatla saguhati, adalah Papa bawa balik hamper makanan untuk kami walaupun hamper tu dah dibahagi2kan kepada ahli kumpulan, Janji ado gak untuk anak2, sbb Zaquan excited /suka kalau Papa bawak balik hamper/makanan.

Satu kumpulan terdiri daripada 4 ahli dan tempat explorace bermula dari bangunan JPM dan bergerak terus ke kawasan Putrajaya, Alamanda dan Dengkil.

Excited tau Papa, Pagi tu seawal jam 6.30 pagi dah keluar rumah, disebabkan Papa terlibat dengan tresure hunt terus mood memasak mama dtg, iyela Papa xde dari awal pagi smpai ke malam, harusla kami bertiga ni kelaparan kalau mama x masak, sib baik misi memasak hari berkenaan berjaya, sbbnya keesokannya hari minggu nak masak kepala gas pulak boleh rosak..huhu..(citer xde kena mengena dgn n3..hehhee..sat lg nak tayang menu hasil masak..)


Peringatan: Ini adalah blog peribadi....kisah sy dan keluarga sy..anda dilarang sama sekali untuk cuba copy2 gmbar2 peribadi di dalam blog ini okey!!!

2 comments:

  1. aktiviti gini best kan... sy sk tp xpnh join pun..hihii

    ReplyDelete
  2. @IntaNBerliaN: hehee..samala kita, k.eija pun suka tp x pernah lg joint..
    lg pun tresure hunt mcm ni perlukan IQ yg tinggi dan bergerak aktif cergas fizikal & mental..baru boleh menang..hehee..

    ReplyDelete

♥Terima Kasih Sudi Baca & Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails