Klik2 My Heartbeat Yaa.. :)

Sunday, May 1, 2011

Tekak Nak O.R Chicken Chop Combo KFC!

 As Salam,

cuti panjang smpai 2 Mei ni kami x kemana 
sbb memikirkan yg sweetmama ni tunggu hari jerk
kalau ikutkan semalam ada jemputan kawin kat 3 tempat..
kebetulan pulak sumenya jauh..luar Lembah Klang..
jd kami amik keputusan dok umah..smbil menghitung hari..
tp adess.dh biasa kuar berjalan kan..rasa bosan dok umah..

selalu petang2 pekena pisang goreng ngan air panas sedap gak kan..
tapi tekak sweetmama petang semalam teringin nak makan KFC/Pizza Hut
bila tanya Zaquan..dia cakap nak makan KFC..
Papa Zaquan ok jerk..
xpe la katanya..mama makan la apa yg mama teringin sebelum kena berpantang nnti...
jdknye terjah KFC yang paling dekat..
kat Kompleks PKNS, Bandar Baru Bangi Jerk..

ini menu sweetmama  
O.R Chicken Chop Combo KFC
menu menambah kan lagi berat badan sblm berpantang nanti.huk3..
 biasala sweetmama ni mmg pantang ada menu baru..msti nak cuba..

Papa & Zaquan mcm biasa snack plate jerk..
sorang seketul ayam..

puas dapat makan bila teringin ni..
padahal biasa2 jerk rasanye..
rasa ayam KFC Original..pastu letak kuah mushroom atasnye..huhu..
anyway thanks to papa tetap memuaskan kehendak nafsu makan yg tinggi sweetmama ni..

Selamat Hari Pekerja semua dan Happy Holidays kepada mereka yang mengambil peluang cuti umum hari ni dan esok bercuti bersama keluarga.

p/s: kami sekeluarga menanti kehadiran orang baru dengan penuh debar dan sabar..
adess dh 1 Mei tp baby masih setia dlm perut mama dia lagi..

*N3 Auto Publish*



7 comments:

  1. takper..mkn puas-puas dulu.. nanti pantang asyik makan menu sama jer.. masih sabar menanti baby baru..

    ReplyDelete
  2. @Cute MuM: hehe..itula..aduss susah btol rasanye nak kontrol nafsu makan ni..berat badan dh makin bertambah2 ni..
    yup..k.ct ok jerk..nmpknye abg yg risau lebih2 hari2 tanya bila baby nak kuar..dia nak kuar tgk bola tgh malam pun susah..risau tetiba k.ct sakit nak bersalin ..

    @Lelord: boleh la rasa ayam KFC OR

    ReplyDelete
  3. slm kenalan..

    oh dh mkn ye chic chop kfc ni..

    ReplyDelete
  4. dlm pantang pun boleh mkn, tapiii hanya rasa sikit je le, lain2 tu kena jaga terlebih dahulu. nmpk KFC mcm nk pulak. alooo.

    ReplyDelete
  5. saya terliur pula...hehehe~ eija, semoga selamat bersalin ye ;)

    ReplyDelete
  6. @Farra Dhelina: Salam kenalan :)
    hehe..biasala eija ni mmg pantang nmpak benda baru..msti nak try..

    @Cha: hehe..yup btol tu..tp sib baik dlm tempoh berpantang x bole nak suka2 keluar..xde la rasa terliur..kalau dh start berjalan..compom asik nak pekena fast food jerk..

    ibu MZW : thanks farah..ni masih menunggu dan menunggu lagi ni..

    ReplyDelete

♥Terima Kasih Sudi Baca &Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails