Klik2 My Heartbeat Yaa.. :)

Friday, April 29, 2011

Tak Sama Pun !

As Salam,

Cuba korang tgk pic karikator ni 
ada x rupa sweetmama..?
x sama pun kan..:(

 Kasi Zooming sikit..

 ini la gmbar asalnya
pic perkahwinan sebelah perempuan
pada 07.07.07

Akceli pic karikator ni dah lama sweetmama tempah
kalau x silap tahun lepas lagi
masa tu ada promosi /jualan kat treasury
rasa berminat nak wat..sbb hasrat nak wat potret kawin x tercapai pun..
so wat karikator jerk..
kalau ikutkan ramai yg menempah kat brader ni..
so brader ni janji..dia boleh buat n akan hantar bila dh siap nnti..
tertunggu2 gak..tp x tercall2 pun dia tanya..dh siap ke blom
tetiba ada la 2 minggu lepas..dapat panggilan dr seorang brader ni kata
tempahan lukisan karikator pic kawin puan dh siap..
tp bkn brader yg masa mula2 sweetmama tempah tu..
sbb brader yg call sweetmama ni pun cakap lukisan tu kawan dia sub kat dia
ohh..rupanya yg wat SyemRajaLawak
tp hasilnya sweetmama x berapa puashati..
tp dia dh wat kan..terima jerk la..bayor jerk la..RM40.00 w/pun x puas hati..
tapi kalau tgk hasilnya..bukan x cantik..serius..warna dia mmg cantik..
cuma bila dia lukis muka x iras tu jadi mcm x puas hati la..
sbbnya masa papa terima pic ni..dia pun cakap..x sama pun..huk2..
tp iye la sweetmama pun bkn bagi gmbr ori pun kat dia..
bg gmbr yg print calour kat A4 biasa jerk..hhehee

pic selingan:-
karikator zaquan masa berumur 4 bulan..
yg ini mmg sama cam muka zaquan..RM10 jerk pun..
siap frame gantung kat umah..
 ♥Jagan Lupa Klik2 My Hearbeat♥ TQ..^_^.
.


3 comments:

  1. saya pon ada karikatur utk kad kawen kami dulu..sama la, muka saya pon tak nampak sgt pada karikatur tu, tp muka hubby ada pulak. dia tak reti nk imagine muka pempuan kot :D

    ReplyDelete
  2. ikut gambar ori muka eija bujur sikit, karikatur tu jadi melebar dan bulat. kalau kita sendiri tak puas hati, nak gantung pun rasa macam tengok orang lain kan eija?

    ReplyDelete
  3. @lydzar: hehehe..maybe karikator..so sbb tu susah nak dpt iras..ala2 muka lawak kan..sib baik karikator..kalo potret x sama..mau menangis..huk3..

    @Cha: itu la kalau ikutkan eija mmg rasa x puas hati, tp dh buat..eija framekan jugak..

    ReplyDelete

♥Terima Kasih Sudi Baca &Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails