Klik2 My Heartbeat Yaa.. :)

Friday, April 15, 2011

Kelam Kabut Jerk Hari Ni

As Salam,

ape la yg sweetmama kelam kabut ni yek..
dh la sweetmama ni mmg pesen yg kelam kabut sikit..:p

hahaha..lawak pulak rasanye hari ni..
hari ni dtg keje ngan sebelah mata
adess..contact lens sebelah kiri bole tercicir pulak.
jdnye hari ni meghadap keje/komputer  ngan sebelah mata..
poning kepala den dibueknye..

akceli pg td masa masuk kereta rasa x selesa
padahal compom mmg pakai dh dua2 lens..
jdk smbil mengejar masa utk smpai opis tepat pada masanya
sweetmama pun beranggapan yg maybe lens sebelah kiri tu ada la terselit kat celah2 dlm biji mata ni..
puas telek cermin..x jupe2..
compom la ni x sedar agaknye masa mengelap2 mata dgn tuala masa tgh bersiap nak g keje
lens tu dh terjatuh ke bawah agaknye..

dh la tu smpai2 opis..ada keje sedia menanti
al maklumla semalam cuti
next week dh nak start audit..
data2 ACL yg perlu disort.
pagi lepas sesi bacaan yasin..
ada perbincangan amanat2 terakhir sebelum kuar g audit..
dh makan masa hmpir setgh hari..
kol 12 dh rehat
pastu ada sukan dalaman bhgn lagi.
hehe...w/pun dgn sebelah mata..hari ni menang main karom ..
tp akceli sweetmama ni x terror lgsung pun bermain/bersukan..
suka2 jentik..tahula..
rezeki ibu mengandung kot..2 kali main karom..menang..
itupun atas bantuan partner..hehehehe..

memandangkan hari ni waktu rehat yg pnjang
sempatla sweetmama BW kat beberapa blog kwn2 tgh td..

lepas tu kol 3 terus selesaikan keje..
sib baik dpt gak selesaikan keje yg diberi..
sib baik sikit jerk..lgpun next week ..audit bahagian sndiri..aci tak..? hak3..

macam biasa after opis hour sambil menanti papa zaquan jemput sweetmama
ni yg baru smbung jenguk2 blog..
sempatla update sebelum balik kol 7 mlm ni.^_^.


 ♥Jagan Lupa Klik2 My Hearbeat♥ TQ..^_^..
 

8 comments:

  1. sayangnya kalo lens sebelah jatuh.. nak tak cukup sepasang..
    kalo uyun dah pening kepala sebelah mata jer nampak jelas..
    tahniah memang karom..
    teror tue..

    ReplyDelete
  2. @Cute MuM: itu la..kalau ikutkan mmg syg..tp sib baik gak mmg dh due dh pun lens tu..dh sebulan pakai..tp sweetmama jenis yg slumber sikit..selagi rasa pakai selesa..kadang2 smpai 3 bulan pakai lens pakai buang tu..kalau ikutkan tempoh dia sebulan jerk kan..
    adeii..thanks..tp sbnrnya x terror lgsungpun bermain..saje nak kaitkan yg x sgka bole menang w/pun dgn sebelah mata..tp sbnrnya sweetmama menang sbb dpt partner yg bole main..kalau x compom hancur..huk3..

    ReplyDelete
  3. eija..kena standby spek mata la dlm beg.. susah gaknak buat keje kan..

    ReplyDelete
  4. @e_da: akceli spekmata eija patah..itu yg pakai lens pulak skrg ni..
    ralat sgt bila speck mata paling mahal beli pun patah..igtkan beli speck mahal thn lama..sekali sthn jgk sama lebih kurang jerk ngan speck murah..
    mmg igt nak buat speck baru jgk nnti..mmg terasa susah xde speck bg mereka yg rabun mcm eija ni..huk3..

    ReplyDelete
  5. uiii macam mana la keadaannya tu, mesti rasa macam tak lengkap je. rasa macam nak marah diri sendiri je-kitala tu. hihiii.

    ReplyDelete
  6. @Cha: mmg rasa x lengkap..tension pun ada..tp sbb mmg ada keje kena wat..ngadap juga la ..kalau x rasa mcm nak tido jerk 1 hari tu..hehe
    at lastnye eija wat jgk speckmata baru..agaknye kalau x kerana kejadian mcm ni..msti eija bertahan lagi..

    ReplyDelete
  7. ha kan, ada hikmah tu. kita lbh suka tengok eija pakai cermin mata, nmpk cute. tengok je gmbr header eija tu. comel.

    ReplyDelete
  8. @Cha: haahhaa..iye ke..adeii..tersipu malu la pulak bila org puji kita comel..
    anyway thanks..:))
    skrg ni dh kureng comel..sbb pipi dan badan dh bambam sgt tau..

    ReplyDelete

♥Terima Kasih Sudi Baca &Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails