Klik2 My Heartbeat Yaa.. :)

Thursday, October 27, 2011

Aksi Posing Comey Ziqry

 As Salam,

Rasa mcm dh lama jerk x upload pic terkini my baby Ziqry..hehehe.
itula update n3 pun seminggu sekali..huhu
Sejak Ziqry dh pandai meniarap n berguling2 ni..
sweetmama perasan seminggu dua ni Ziqry cukup suka menongkat dagu..

ini aksi posing menongkat dagu my baby Ziqry 
bkn diajar or paksa posing tau
mmg dia posing sndiri

^
^
^
^
^
^
^
Comey tak???
comeyyyy kannnn...
sape lagi nak puji anak sndiri kalau x mama dia :p
Pandai pulak anak mama ni pandang camera 

Senyum pulak tu.. :))
 ^
^
^
^
^
Lagi..dan lagi menongkat dagu..
geramnya mama tgk anak mama yg comey ni.. 
 Ziqry @ 5 bulan 3 hari

Akceli Ziqry ni akan mula menongkat dagu bila dia dh mula bosan..
org x layan dia + senang dia nak masukkan jari dia dalam mulut..
sambil2 menongkat tu nnti dia masukkan la jari dia dalam mulut..
pastu bila bosan menongkat..nangis..
see..nangis2 pun sempat lg menogkat dagu..



Peringatan: Ini adalah blog peribadi....kisah sy dan keluarga sy..anda dilarang sama sekali untuk cuba copy2 gmbar2 peribadi di dalam blog ini okey!!!

16 comments:

  1. alahai comel sangat. tgh nangis pon comel sebab posing tongkat dagu tu :D

    ReplyDelete
  2. Aloololo comelnya dia smpai menongkat dagu.. ;)

    ReplyDelete
  3. pandai plak die posing2 gitu, hehe...
    muke ziqry byk ikut sape ek?
    cam bapaknye ye?

    ReplyDelete
  4. hahaha comel betulla ziqry, x sabar nk tggu aie bsr mcm ni. hahahah kiut.

    ReplyDelete
  5. dah lama tak jumpa zikry & zaquan..
    rindulah..
    comel ziqry tongkat dagu..
    :)

    ReplyDelete
  6. alahai..kiutnyer..kecik2 dh pndai posing tu.. elok jer..dia tongkt dagu dgn tgn tu.. comel sgt

    ReplyDelete
  7. @lydzar: thanks lydzar..:)
    itula kelakar pun ada bila tgk dia nangis smbil tongkat dagu tu..

    @Salina@IbuAqil: hehe..comelll kan..thanks IbuAqil..:)

    @Nad@MamaZakwan: itu la kadang2 budak2 ni lain2 perkembangan dia..wat kita surprise..zaquan dulu xde pulak suka menongkat dagu..tp adik dia ni mmg suka posing2..
    Ziqry ni byk ikut muka mama dia..sbb papa nya sndiri ckp yg Ziary byk ikut muka mama..:))

    @Cha: hehe..thanks cha.. :))
    nnti bila cha dh abis pantang msti cepat sgt rasa masa berlalu..tau2 aie dh pandai meniarap..skrg pun aie dh sebulan..
    eija rasa mcm cepat sgt ziqry ni mmbesar..tau2 dh 5 bulan..

    @Cute MuM: thanks cute mum :))
    itula kami pun dh lama x jupe esha..tgk pic dlm blog n fb jerk..tau2 rambut esha dh panjang..dh bole ikat..chumell..

    @LYAfrina: thanks Lya..:)
    hehee..itu la pandai pulak dia menongkat dagu dia dgn tgn ..
    td tgk pic asya pun chumell..kecik2 dh pandai posing jgk..

    @amiey lee: hehehehe..thanks amiey..:))

    ReplyDelete
  8. comelnya gambar tongkat dagu tu... :)

    ReplyDelete
  9. cayalah diorg ni posing..sempat lagi tu menongkat dagu..ehhee

    ReplyDelete
  10. @Prince Halilintar: diorang..sorang jerk ni...si adik..mmg cukup suka menongkat dagu dia..

    ReplyDelete
  11. @Mama Tun Nur Safiya: tq shima..itu la mama dia ni lg la geram tgk ziqry dh pandai wat posing tomei2..

    ReplyDelete
  12. @anisalya: tq aunty anisalya..dr Ziqry..hehehe.. ^_~..

    ReplyDelete

♥Terima Kasih Sudi Baca &Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails