Klik2 My Heartbeat Yaa.. :)

Saturday, June 26, 2010

Aktiviti Riadah Pagi Tadi

muahaahaaa..pagi td kami dpt tunaikan jnji kat zaquan tuk bw dia main playground n bg ikan makan kat sini>>>>>>
@
@
@
@
@
@
@
@
@

Lake Valley @ BTHO...skrg ini adlh kaw riadah penduduk setempat area Hussien Onn, Cheras Perdana, Tmn Kota Cheras n Kg. Bt. 10 laa...luas gak kaw. dia ade playground utk kanak2, tempat berjalan kaki n berjongging n tasik dia penuh ngan ikan2..bole bg ikan makan.
yeay kami dh sampai..ini 1st time sweetmama dtg sini, tp zaquan dh selalu..sbb Mak Ngah Cbah dia selalu bw jln2 petang kat sini. Zaquan siap tunjuk jalan kat kami...hehehe..
sampai2 terus main playground dulu.
actually sweetmama ngan zaquan dtg lwt sikit ngan Mak Yang Zaquan, Wan Ummi ngan mak Ngah Bah Zaquan dh dtg dulu..diorg jongging dulu kuar lps subuh..kami kol 8.30pg br smpai..hehhee.
ini sesi kami bg mkn ikan..waaa byk sungguh ikan kat lake valley ni..thx kpd amoi kat sblh yg pakai bj itam tu sbb bg zaquan 2 kpg roti utk dibagi kpd ikan..so si kecik ni apalg sgt excited laa...smpai susah nak diajak balik..x bole dilupakan..zaquan smpai terjatuh dlm tasik sib baik tasik x dlm..tgk arr basah suar ngan kasut dia...aktiviti seterusnya adalah breakfast la ape lg...masing2 dh kelaparan dh time ni sbnrnya...kami pekena nasi lemak RM1 ngan cucur udang kat tepi Jalan Taman Kota Cheras..sgt sedap okey...bye...
anak mama mamam nasi lemak n teh ais tanpa suar sbnrnye ni..hanya berpempers jerk...ini la padahnye nakal sgt.

p/s: my son zaquan sedang lena tido dr kol 2ptg td..kepenatan agaknye. kalo diikutkan ptg ni Mak Ngah Bah dia jnji nak bw g Lake valley lg nak bw bekal roti utk bg ikan makan..hehehehe..

2 comments:

  1. jom le wat geth kat situ .. besh kan ..
    umh aku pun doket je situ

    ReplyDelete
  2. ohh iye ke..umah br ko ek..?hehhe..lepas post n3 ni td..terus tutup lappy..xsmpt baca mssg ko ni..tau td kita jupe..ptg td aku g sini lg.

    ReplyDelete

♥Terima Kasih Sudi Baca &Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails