Klik2 My Heartbeat Yaa.. :)

Wednesday, March 23, 2011

Result Blood Sugar Profile (BSP) For 2nd Time!

As Salam,

hari ni mood ceria sikit..:)
semalam sweetmama kena repeat buat BSP
Alhamdullillah..resultnya ok
semua bacaan di bawah 6.7
kalau x ok..pening jugak
nak kena repeat buat lagi kan
sehari 4 kali kena cucuk..
adeiii..jari pun dh naik kematu..huk3..

Result BSP
8.00 pagi - 5.3
11.00 pagi - 4.9
3.00 petang - 6.2
9.00 malam - 5.1


 ♥Jagan Lupa Klik2 My Hearbeat♥ TQ..^_^
..

12 comments:

  1. kita taktau la macam mana, sekarang pun asyik tekanan darah rendah je, hahaaa. harap tak apa-apa la, ngeri kita kena cucuk-cucuk ni.

    ReplyDelete
  2. yeaaaaaaaaa!tahniah mama zaquan!!!

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah dapat result yang ok..
    susah jugakkan bila asyik kene repeat blood test..

    ReplyDelete
  4. @Cha: ermm..ni pun nasib baik cucuk kat jari jerk..kalau kena amik darah yg kat lengan tu mau pening kepala..
    tekanan darah rendah pun bahaya gak kan..eija doakan cha sihat sepanjang tempoh hamil kali kedua ni..:))

    @Puan Capa: terima kasih ibu uwais..:)

    @Cute MuM :yup..syukur sgt..letih tu nak kena ulang alik ke klinik..paling letih sekali nak tunggu ke 9 mlm..smpai umah semalam pun dh nak dekat kol 10

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah..harap sihat... take care ye ibu mengandung hee..

    dulu kta masa scond pregnant tu darah HB rendah sgt..masa nak bersalin doktor standby darah 2 paket nak kna masuk balik..nasib la time nk bersalin tu hb dh ok balik..huhuhu

    byk mkn paru n keang kot hahahah

    ReplyDelete
  6. @amiey lee: thanks amiey..:)

    ohh iye ke..ngeri gak tu ye..sib baik akhirnya sume berjalan dgn lancar..

    hope jgk segalanya berjalan dgn lancar.

    ReplyDelete
  7. eT darah rendah gak...tp xder la kene cucuk2 banyak kali...huhu
    lonyai kene cucuk byk2 nih...

    ReplyDelete
  8. bape kali ko kene minum air gula ? aku dulu 2 kali jgk ler.. sib baik bwh 5... kalau x , huhuhuhu mau pitam...

    ReplyDelete
  9. owhh.. sampai kena cucuk bagai.. hope u okay ya...

    ReplyDelete
  10. @eT: ohh..iye ke..,kes eija ni bkn darah rendah..tp kencing manis..tu yg kena wat BSP amik darah sehari 4 kali tu..

    @Fazilzura: aku pun 2 kali kena minum air gula..sekali tu result normal..tp kali kedua kantoi bacaannya 8.3..itu yg kena wat BSP pulak..

    @Firahadifa: hope so..thanks dear..:)

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah, hilang satu kerisauan kan..

    take care k..

    ReplyDelete
  12. @lydzar: ermm..thanks lydzar..
    tp semalam check-up misi kata kena repeat gak BSP..adeii..down rasanye..

    ReplyDelete

♥Terima Kasih Sudi Baca &Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails