Klik2 My Heartbeat Yaa.. :)

Monday, June 28, 2010

Dapur Gas Rosak, Yang Baru Pun Rosak Lagi.

Salam sume, ade sihat ke..?sweetmama sihat aje cuma agak tensen sikit sbb dapur gas rosak semalam....al-maklumla dapur gas biasa2 jerk..itupun org hadiah..hadiah kawin 3 tahun lepas..hehe..umah sweetmama ni mmg x lngkap pun lg..masih lg serba kekurangan, masa pindah umah ni..xde wat pape renovation pun..kitchen kabinet pun xde..harapkan separa kitchen kabinet jerk iye la kabinet atas xde..tempt memasak pun sweetmama masak kat luar..lgpun dapur sempit..apadaa ...sweetmama dh termelalut la plak....dh lari tajuk...huhu..

okey..disebabkan dapur gas sweetmama rosak semalam..so arini kami pun nak x nak kena la beli yg br..iye x..?disbbkan malas nak pk n susah2 g shopping kompleks...kami beli kat Seng Heng jerk balik dr keje ptg td...Seng Heng dekat area Seksyen 4 Tamb. ni jgk...tp ntah pe malang btol..dh beli yg baru sekali test x ok..apinye jenis yg menyambar dr bawah..pastu en. suami pun g tukar balik..sekali stok dh abis..dia suruh try yg display...try punya try..x ok jgk..so en.suami kata mungkin sbb kepala gas kot sbb kali ni..x menyala api la plak. tp bila dh tukar kepala gas pun x ok maknenya x ok la tu kan..kali ni kami g sama2 nak tukar je yg lain...ermmm..x sempat Seng Heng dh tutup kol 10 mlm...huhu...alamtnya esok jerkla g tukar lg yg baru...ini la dia dapur gas yg kami beli td tp rosak
 ermm..patut arr ptg td tergerak hati nak beli jug kettle ni supaya senang nak masak air panas zaquan...rupenye sbb dapur gas nak rosak lg..yup btol umah sweetmama xde water filter lg..nak beli dr sehari ke sehari ..tunggu jerk la..huahua...

Ari ni sweetmama posa sbnrnya..so td g buka posa kat Impian jerk..menunya: Nasi putih+Sup Ekor+Telor Dadar. Sib baik ari ni Zaquan ikut atok n nenek g KLIA jmput Acik Eiya Zaquan balik dr bercuti kat Tawau..kalo x, x senang jgk dibuatnya dgn dapur rosak smpai 3x kena patah balik patah balik. ade hikmahnye la dia ikot atok nya..ni zaquan br jerk  smpai umah kol 11.20mlm..dan dh tertido pun. Dua2 hero ni dh pun tido depan tv..Papa Zaquan kunun2nya nak tgk Bola Holland lwn Solvakia tp tv yg tgk dia...hehhee.
ok la..gudnite..sweetmama pun nak joint diorg tido...

p/s: Holland dh 2 berbalas 0 Solvakia. (2-0) ketika ini..^_0

No comments:

Post a Comment

♥Terima Kasih Sudi Baca &Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails