Klik2 My Heartbeat Yaa.. :)

Thursday, November 25, 2010

Gelagat Zaquan Naik Pelamin

Salam sume..

saje nak share..gelagat my son zaquan bila dpt naik pelamin..amboi bkn main lagi si kecik ni..

ini lah gelagat zaquan naik pelamin ngan dua pupu dia..Nadiah..
ini pic lepas majlis akad nikah di masjid..balik rumah terus tukarkan dia baju..pastu apa lg sesi bermain2..

 Zaquan wif Nadiah..ini la senyumannya bila diminta senyum..
 ewah2..pengantin kecik..
 main kipas..
 pastu main cak2..
akhirnya terlelap..tp still nak lelap dlm bilik pengantin..xkan nak kasi tido atas katil pengantin..kena la bentang toto kat bwh nak puaskan hati si pengantin kecik..hak3..

7 comments:

  1. pandai dah zaquan naik pelamin... nasib tak sepahkan pelamin tue..

    ReplyDelete
  2. @Cute MuM : btol tu ..sib baik dia x rosakkan pelamin tu..kalo x satu hal mama dia nak kena gnti..

    ReplyDelete
  3. hehehh cute je..

    mmg trend now kan , merah +putih .. sgt glem

    ReplyDelete
  4. tenggelam zaquan....hehehe...skrg trend kerusi sanding cam tu..nampak ex'lusif sangat...pic last tu kelakar sgt..kepenatan gamaknye

    ReplyDelete
  5. hehehe dh pandai anak bujang nie sorang yea, posing sakan tue...

    *kredit untk pelamin yg sgtttt cantek tue, heheh*

    ReplyDelete
  6. amboi zakuan dah main sanding2 la.. ehheheheh kejap je la eija dapat menantu ni nanti.. hehehhe

    ReplyDelete

♥Terima Kasih Sudi Baca &Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails