Klik2 My Heartbeat Yaa.. :)

Friday, September 24, 2010

Jom Cuci2 Mata @ Katalog Ikea 2011

Salam 15 Syawal,
jom kita cuci2 mata kat http://www.ikea.com.my/

Katalog Ikea 2011 dh kuar..selalunya my friends Atie Azrul ni yg rajin g amik Katalog free Ikea ..Tahun ni punya katalog Ikea 2010 dia la yg dok promote..smpai sweetmama terberkenan n terbeli almari kaca ikea tu 2 biji..huhu..

Jom tgk ape promosi Ikea utk spnjag thn depan
@
@
@
@
@

Ohh...nmpknya meja tulis zaquan turun harga lagi..sweetmama beli masa thn 2008 RM49.00, Thn 2010 punye promosi 39.00 , Thn ni punye Promosi dh jatuh lagi la..cuma RM 29.90..hehehe...byk lg promosi nye..ermmm..tgh belek2 online ni..

P/S : okey..nak g jamuan raya JANM sat ye..

5 comments:

  1. Cute Mum jarang g IKEA.. tp bila dah pegi.. Teringin jer nak beli macam2.. Pasnie nak hiaskan dapur n bilik Dania pulak..

    ReplyDelete
  2. wah skrg jugak weols terjah on9 ikea...huhu

    ReplyDelete
  3. Cute MuM : sama la kita..papa zaquan nak bw g ikea bila betol2 ade brg nak beli..kalo x dia mesti mls nk g ..lgpun terasa jauh nak ke damansara nun..sbb tu me rajin belek2 katalog dulu sblm nak g..

    Hezesue :hehee..terjah jgn x terjah..

    ReplyDelete
  4. tak boleh la kita tengok, leka. terus tak buat kerja.

    ReplyDelete
  5. hehee..mmg leka..lebih2 lg kalo ade brg yg kita idam nak beli..

    ReplyDelete

♥Terima Kasih Sudi Baca &Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails