Klik2 My Heartbeat Yaa.. :)

Tuesday, September 7, 2010

SALAM SYAWAL...MAAF ZAHIR & BATIN

Salam 28 Ramadhan sume,

Insyaalllah lagi 2 hari syawal bakal kunjung tiba & berakhirnya ramadhan.
minggu ni pun dh ramai yang bercuti dan balik ke kg.. mood nak raya tu dh terasa..Sekolah pun mula bercuti minggu ni..sweetmama mula bercuti hari Khamis..n hanya cuti raya 3 hari..tp papa zaquan x cuti sehari sebelum raya..dan hanya amik cuti 1 hari selepas raya...tahun ni kami simpan cuti..sbbnya bulan Oktober nak holiday ke Padang Indonesia..yahhho..huhu..

lagipun kami mmg xde masalah nak bercuti raya ..sbbnya kami berdua anak jati SELANGOR..kg sweetmama cuma kat cheras ngan Sg Kantan Kajang, Kg papa zaquan pulak kat Bangi Lama ngan Jenderam Hilir, Dengkil.

Tahun ni..Turn Papa Zaquan..so mlm raya kami tido kg bangi lama, malam raya kedua baru balik cheras...haahhaa..jgn x tau w/pun kg dekat2..kami tetap mengamalkan sistem giliran..utk adil..w/pun sbnrnya boleh jerk 1 hari tu kami abiskan utk 2 family..tp sbbnya kami ni beraya ikut family..so kenala sesuaikan dgn masa family jgk..utk adil ikut la sistem giliran..kan...

Dikesempatan ini sweetmama ingin mengucapkan Salam Syawal 1431H kepada semua sanak saudara, rakan taulan dan kenalan yang mengenali diri ini ..Ampun dan maaf dipinta sekiranya terkasar bahasa atau ada perkara yang  menyinggung perasaan anda..Semoga dibulan baik ini kita sama2 dapat saling maaf-memaafi dan ..semoga kedatangan syawal kali ini disambut dengan  penuh syukur & gembira bersama keluarga tersayang..kepada yang balik ke kg tu..drive safely ye..ingatla org yang tersayang 


4 comments:

  1. selamat hari raya juga ...semoga dapat beraya dengan gembiranya...

    ReplyDelete
  2. salam sija..selamat hari raya..bestnye kg dua2 dekat2 je..bestla,xyh nak gaduh2 nak balik mane dulu..;p

    ReplyDelete
  3. Selamat hari raya & maaf zahir batin Eija dr kami sekeluarga... jemput amik e-kad raya dr kami

    ReplyDelete
  4. Mama Qistina : selamat hari raya mama qistina..insyaallah..sama2 la kita beraya bersama keluarga tersayang.

    Kamalia : hehehe..tp tetap ikut giliran..yg bestnya..kg dekat2 ni ..jimat..xde la budget minyak ngan tol tinggi..hehehe..Selamat hari raya jgk sis..

    MommaMia : thanks..nnti eija dtg amik ye..Selamat hari raya jgk dari kami sekelurga.. :))

    ReplyDelete

♥Terima Kasih Sudi Baca &Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails