Klik2 My Heartbeat Yaa.. :)

Wednesday, September 15, 2010

Kerja..Kerja..

Salam 6 syawal.,

Kerja..kerja...hari ni sweetmama dh mula bekerja seperti biasa.., hari pertama nak mula keje setelah srnok bercuti raya rasa sgt malas nak g keje pagi td..itu pun terlajak bangun lwt sikit..tp disebabkan org ramai pun masih bercuti lg...so jalan pun clear..kuar umah kol 7.30pg masih sempat smpai opis sblm kol 8.00 ye..

Unit sweetmama ari ni..okey jgk..xde la sunyi sgt...ade 7 org yg bekerja..sib baik jiran depan ngan tepi ade..w/pun sbnrnya masing2 tekun mghadap internet...hahahaha..

Rasanya cafe2 kat opis msti x buka lg kan..so pagi td sweetmama breakfast ngan papa zaquan kat kedai mamak presint 8...pekena teh tarik ngan roti telor..hehehee..iye la bole la g ngular sarap skjp..bos2 besar sume cuti lg..hik3..


3 comments:

  1. eija...

    awak dh berkerja?

    tak apa...nanti smbg raya yer bila weekend

    ReplyDelete
  2. mesti nak buat keje pun malas kan..coz mood raya masih ada huhu

    ReplyDelete
  3. Ayu : iye la ayu..tp xpe..dtg keje pun mcm x keje jerk..sbbnya mmg xde keje pun lagi..next month br kuar audit...hehee..

    Hezesuze : hehhee..mmg xde mood nak keje pun..mood nak up date blog jerk..hehehe

    ReplyDelete

♥Terima Kasih Sudi Baca &Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails