Klik2 My Heartbeat Yaa.. :)

Friday, February 11, 2011

Amacam Ada Gaya Tak?

As Salam

Amacam ada gaya pemain bola tak..?
bila Zaquan lengkap berpakaian jersi MU ni



Motif: saje nak tayang jersi baru souveniar dari Ucu Apit Zaquan 
yang baru balik dari Kelantan CNY ari tu..
w/pun cap ayam RM10.00
tapi zaquan sangat suka
lepas basuh baju ni..esoknya dia terus minta nak pakai..
x tahan ni nak tido malam pun dia nak pakai baju jalan..

sekarang ni zaquan dh pandai pilih baju
lepas mandi nak amik sndiri baju yg dia nak pakai/ yg dia suka


 ♥Jagan Lupa Klik2 My Hearbeat♥ TQ..^_^
..

10 comments:

  1. gaya macam pemain bola sepak tue dah ada..
    cuma pose lentok2 tue jer tak sesuai.. huhuhu...

    ReplyDelete
  2. @Cute Mum : hehe..itula zaquan bila suruh pose..itu la pose paling dia suka..lentok2kan kepala..sendiri yg wat tu..
    dia jenis aktif lasak..tp part berposing mmg failed..dlm hati ada taman..jiwang style..

    ReplyDelete
  3. ada gaya ...

    main betul2 ... bagi malaysia menang ..

    hhhehhe .... pakai MU ... cam nooo

    ReplyDelete
  4. as slaam

    budak2 mmmg mcm tu, kalau dah suka baju tu,asyik nak pakai yang tu je


    Jom Baca dan Komen--senarai nama pemenang 1st contest bila saya mati by sissyira

    ReplyDelete
  5. kasut je tak de lagi..nnt suruh mama bei kasut erk zaquan

    ReplyDelete
  6. @karipapsayur: hehe..itu la..kadang2..baju lain suar lain..adeii

    @Chik Att: adess..nak wat camno..kami peminat MU..
    tapi pasukan M'sia pun minat..
    skrg mmg dh syok tgk M'sia main.
    yeah M'sia boleh !

    @AyuArjuna Bigosh : hehe..harapan tu ada..dh cuba bg dia minatkan bola dr kecik tp nmpknya minat dia lebih kepada kereta dan bola..huk3..

    @Sissyira: betol tu..dh besar ni pandai pilih sndiri..kalau x..dia nangis nak jugak..
    anyway ..thnaks..x sangka menang hadiah saguhatidr blog sis..:)

    @Puan Capa: kasut nike dia ada..tp but bola mmg xde lagi..huhu..

    ReplyDelete
  7. yes, bakal pengganti aidil zakuan satu hari nanti, eija dgn papa haruslah memberi yg terbaik utk anak (kata dato' lee chong wei) supaya anak cenderung minat ke arah membangunkan sukan negara, ayuh zaQuan.

    ReplyDelete
  8. @Cha: hahaha..mmg itu la harapannya cha..harapan dan impian papa zaquan masa mula2 dia tau baby dlm kandungan ni hero..
    masa umur 3 bulan dh belikan zaquan bola..skrg zaquan dh ada 3 koleksi bola MU..
    w/pun mmg dh tanamkan minat dia pada bola..tp dia lebih minat sukan lumba kereta (F1)..huhu..
    papehal pun mmg dh tanamkan minat dia minat sukan..heheh

    ReplyDelete

♥Terima Kasih Sudi Baca &Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails