Klik2 My Heartbeat Yaa.. :)

Thursday, February 17, 2011

Souveniar Dari Qatar

As Salam

Ini la FM Unta Comel dari Qatar pemberian Sis Lelord@Mama Najlaa

souveniar ni sume peserta  Memorable Anniversary Contest by Lelord dapat


walaupun tak menang..tapi tetap dapat souveniar dr mama najlaa..

suka2..lebih2 lagi souveniar nya FM unta yang Comel ni

Comel kan 
 Thanks Mama Najlaa..
Suka sangat..dapat lah menambah koleksi FM utk Peti Sejuk kecik sweetmama ni


P/S : Akceli souveniar ni sweetmama terima ari sabtu lepas..12/2/2011..tapi ari ni baru sempat wat n3..huhu


 ♥Jagan Lupa Klik2 My Hearbeat♥ TQ..^_^.

.

8 comments:

  1. sama dgn peti sejuk kita, satu pintu tak penah sendat. hahaaa.

    psst eija nak tau tak, sebenarnya kita tak reti nak lekat kasut eija tu, hahaaa kita ingat magnet dia kt tapak kasut, then bila bawa balik magnet lain nak lekat, tengok2 laaa lekat kat tepi. hahaaa. bengong sungguh kita.

    ReplyDelete
  2. @Cha : hahaha..lawak la cha ni..
    masa mula2 beli tu risau gak takut x lekat kat peti sejuk..sbb magnet nye kecik jerk kat tepi kasut tu..sib baik melekat..

    ReplyDelete
  3. bestttnya dapat hadiah dr jauh...

    ReplyDelete
  4. wah!dah byk koleksi dekat peti ais..zaquan tak gaduh nak amik?

    ReplyDelete
  5. hehhehehehe..sweetmama nak tau tak..mamanajlaa sendiri pun xde fm unta tu

    ReplyDelete
  6. @e_da: hehe..mmg best..lebih2 lagi x menang..tp ada gak souveniar utk sume peserta.

    @Hezesuze: hehe..mesti la best akak..x dapat g Qatar..dpt souveniar dr Qatar pun dh cukup bertuah..ehhee

    @Puan Capa: mau x gaduh..perasan tak..ada satu penyu tu dh sopek..
    itu gara2 tangan zaquan la tu..ada lagi dua tiga magnet nya yg dh tercabut dikerjakan oleh zaquan..tp k.ct simpan jerk lagi cuma x bole nak lekat jerk la..huhu

    @Lelord: adeii..knape mama najlaa tak beli satu utk koleksi mama najlaa..rugi2 x simpan satu untuk koleksi..
    xpe la mama najlaa balik Qatar nnti msti dpt cari FM yg lagi comel2 kan utk koleksi sndiri..:))

    @Zaidah: hehe..comelkan..dapat free pulak tu :))

    ReplyDelete

♥Terima Kasih Sudi Baca &Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails