Klik2 My Heartbeat Yaa.. :)

Monday, July 19, 2010

My Son..ZaQuaN Demam

Slmt tgh mlm..udah jam 1 pg daa..smbil layan citer madu tiga kat astro ni haa..mata x rasa nak tido plak...lgpun zaquan asik terjaga2 je plak mlm ni..dh pg br dpt sweetmama online..mlm td turn papa zaquan online..ikut turn gitew..huk3...

ermmm..my son zaquan tetiba panas badan plak...ikutkan siang td elok jerk dia..petang lps dia bgn tido..rasa panas sikit badan dia..patut arr manja semacam jerk dia ari ni...mlm semakin panas ...tau la skrg musim demam..sama naik ngan musim buah skrg ni..hehehe...tp knape tetiba jerk...sib baik dia xde plak meragam sgt...selalunya dia x suka pakai cool fever n tuamkan tuala sejuk kat kepala..tp mlm ni siap dia yg pegang tuala...nak wat sndiri bila sweetmama tuamkan tuala pada kepala dan badan dia..
ini time nak tido kan zaquan...tp dia bleh layan tgk tv ngan papa lg..dh kol 9 lebih pun x tido2 lg ni..
ciannye anak mama demam...at lastnye kol 10mlm br dia terlelap..tp setiap sejam sekali terjaga..huhu...hopefully kebah la demam anak mama ni esok...n semoga cepat sihat..amin.

p/s : gudnite..Zzzz..papehal pun esok kena keje...nak siapkan audit report..huhu..

2 comments:

  1. ala kecian zaquan..rajin-rajin mamam ubat eaa

    ReplyDelete
  2. hehe..cian kan..makacih cik daisy..

    ReplyDelete

♥Terima Kasih Sudi Baca &Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails