Klik2 My Heartbeat Yaa.. :)

Monday, August 9, 2010

Saya Sgt Tertekan Di Kala Ini..:(

Perlukah sy meluahkannya disini..cukupla ia sekadar luahan hati saya bahawa di kala dan saat ini hati sy sgt hancur, perasaan sy sgt sedih & hampa atas ape yg sy telah ketahui semalam...ia akan sy ingat sampai bila2..x perlu sy nyatakan sebab & musababnya..

tersgt hampa sedih dan keciwa..perkara ini detahui baru semalam..sedangkan ianya sudah berlarutan sejak thn lepas..sgt2 tertekan utk sy hadapinya..Ya Allah Ya Tuhan ku Yang Maha Mendengar lagi Mengasihani..sesungguhnya ujian & dugaan mu  tak tertanggung oleh ku...kau tabahkan la hati ku ini ..kau berikanla aku petunjuk & hidayah mu atas ape yg berlaku...kau kuatkan la semangat aku utk menempuh hari2 yg mendatang...AMIN

Sesungguhnya juga sy rasa tak lalu nak menjamah makanan dan menumpukan perhatian pada kerja saya disaat ini..hanya Allah jerk yg tau perasaan sy ketika ini..alhamdullillah pagi td di opis ade potluck sempena menyambut kedatangan ramdhan...tp sy seperti x menikmati hidangan pg td..disbbkan tekanan yg berat ini...hopefully ade sinar utk sy sempena kedatangan bulan mulia beberapa hari lg ni..esok sy ade kursus : Stress Pembunuh Senyap:Bagaimana Mengenali dan Mengatasinya..huhu..hopefully sy dpt mengatasinya..

11 comments:

  1. huhu..napa nih ct??sbenarnyer saya jumpa awak nak tanya gak napa..sbb ada baca kt fesbuk...skali dh beborak lupe lak...yelah dh lama x beborak ngan awak..mcm2 citer nak citer sampai lupa nak tanya..hehehe..apa2 pun tabahkan hati, kuatkan jiwa....insyaallah...

    ReplyDelete
  2. Walaupun apa yg dihadapi disaat ini, byk2 kan bersabar dan bertenang ok, don't be stress...Saya doakan semoga segala kekusutan itu terungkai secepat mungkin...Smile girl :)))

    ReplyDelete
  3. ni nape plak ni ...

    apa2 pun sume berlaku pasti ada hikmah nye nnt key ..

    banyakkan saba

    ReplyDelete
  4. firahadifa : thx dear

    azuranor : thx zura..,x terluah rasanya...cuma x nak ianya terlalu terbuku kat hati..sy luahkan jgk kat sini..tp wat masa ni xpe la cukup la skdr luahan bgmana perasaan sy saat ini..anyway thx jgk sbb rasanya kalo awk x ajak sy mkn tgh td..mmg sy xde mood lgsung nak mkn..mmg sy sndri pun terlupa skjp masalah sy sndiri bila dok sibuk bercerita mcm2 hal td.

    Mummy Yu'Xan Lee : thx mummy yu'xan diatas doa itu..sy pun berharap sgt segala kekusutan ini cepat berlalu..:))

    ReplyDelete
  5. Fazilzura : yup btol..msti ade hikmahnya...thx zura...errmmm..susah aku nak explain knape..

    ReplyDelete
  6. Semoga tabah & sabar dear!!! Semoga dipermudahkan segalanya. Amin!! Take care & jgn stress2 sangat yek

    ReplyDelete
  7. Kenapa nie sweetmama.. Dah tak sweet la kalo stress.. hehe.. gurau jer.. sabar yer... Insyaallah ada jalan penyelesaiannyer...

    ReplyDelete
  8. Momma Mia : Amin..tenkiu dear.!

    Cute Mum : ermmm..tu arr pasal..insyaallah ambil keberkatan ramadhan kali ni..dpt la melembutkan hati sweetmama yg sedang berduka dikala ini..ehhehee...

    ReplyDelete
  9. mama yg sweet...mohon bersabar yerk..setiap yg Allah turunkan pasti ada hikmah..dan Allah xkan turunkan dugaan pada orang yg lemah..oleh itu..mama sorg yg kuat..bertahan yea...

    ReplyDelete
  10. najihah sahami : tenkiu Mish..yup btol..alhamdullillah..sweetmama mampu bertahan..n skrg tlh pun wat keputusan yg terbaik utk my family..:D

    ReplyDelete

♥Terima Kasih Sudi Baca &Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails