Klik2 My Heartbeat Yaa.. :)

Friday, August 20, 2010

Tgh @PICC - Metrojaya Raya Sale!

Ini la dia td aktiviti tgh waktu rehat sweetmama...
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^

akceli x de la plan sgt nak kesini..tp bila semalam terperasan kat wall fb my friend..terus commet n dia pun terus ajak g..hehehe..sweetmama pun ape lg terus conform..me on jerk..n x sangka pulak bila dh jnji ngan my friend nak g sini..lwt petang semalam dpt khabar berita yg my friend atie azrul x sihat n kena admitted..n kebetulan hari ni geng opismate g melawat dia..tp sweetmama x dpt sama nak joint..sbb kesini..huhu..

Tp Alahamdullillah kami dpt menahan nafsu drpd bershopping sakan..lebih2 lagi kami dh pun shopping sakan sebelum ni di Sogo..:P..walaupun kalo ikutkan mmg rambang mata jgk la tgk handbag, baju baby n  balang biskut raya...at lastnya sweetmama cuma beli mainan..satu utk my son zaquan n satu lg utk Anis..anak buah sepupu...hari ni besday dia..Eppy B'day Anis...

Kami keluar jerk..sgt terperanjat..Q sudah panjang utk orang masuk ke dalam dewan utk shopping..tgh2 bulan..diorg ni byk duit nak shopping ek..ke diorg mcm sweetmama gak nak cuci mata jerk..:P

Kepada sesapa yg blom shopping lagi tu atau rasa nak p perabih duit bole la ke PICC sampai ari ahad ni jerk tau..

3 comments:

  1. tak pegi lagi dan takkan pegi kut, hehhee... ahad nie abis kan, minggu nie balik pahang..

    ReplyDelete
  2. wauu..80% yer banyak tuhh..suka soping taim nak dekat raya...baru bau kedai...hehe...

    ReplyDelete
  3. Mamalyna : haah smpai ahad ni ...,oh iye ke..slmat balik ke kampung..semoga selamat pegi &balik.. :D

    mama qistina : hehehe..eija pulak suka shopping awal2..

    ReplyDelete

♥Terima Kasih Sudi Baca &Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails