Klik2 My Heartbeat Yaa.. :)

Tuesday, August 3, 2010

Ape Ade Buaya Tembaga!

Salam sume..

DUA pengunjung pantai Ixora Permai di Pasir Panjang mengambil ukur lilit bangkai buaya tembaga sepanjang 5.48 meter yang ditemui mati dipercayai ditembak dan terdampar di pantai tersebut, dekat Port Dickson, Negeri Sembilan, 2 Ogos. - Utusan

sesape yg dh baca paper utusan ari ni msti gempar baca cite buaya ni kan..

sbbnya sweetmama pun  terkezut tgk buaya besar punya ...buaya tembaga pulak tu...ditemui di Pantai Port Dickson..sebelum ni kan mmg ade khabar2 angin org nmpak ade buaya kat PD..tp org x endah sgt sbbnya "ish..mustahil la buaya ade dlm laut"..tup2..ari ni punya paper tunjuk gmbr buaya yg ditemui..aduihai rasa takut plak lepas ni kalo nak mandi-manda kat PD..dh la kami ni at least setahun sekali msti cuti2 PD..huhu..

6 comments:

  1. ahaaa... lps ni mandi kat sungai pulak laaa... ada buaya darat aje. nampak terus dpn mata :D

    ReplyDelete
  2. hehehe..buaya darat pun bahaya gak Ch@..merana dibuatnya..huk3..

    ReplyDelete
  3. haah .. aku tgk td , terkejut jgk .. beso betul le .. aduyaii..

    dh le kat msia plak tu .. ngeriiii

    ReplyDelete
  4. zura tu la pasalnye..dh la timbul kat PD..mmg ngeri..huhu..

    ReplyDelete
  5. hish seramkan nasib dah lama tak pegi pd...tetiba plak kuar citer gini lagi saya takut nak pegi pd....haha

    ReplyDelete
  6. ermm tu arr pasal mmg seram, bole jerk kalo nak g bercuti PD..tp nak mandi manda kat pantai PD lepas ni kena lebih berhati2 la..huhu..

    ReplyDelete

♥Terima Kasih Sudi Baca &Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails