Klik2 My Heartbeat Yaa.. :)

Wednesday, August 18, 2010

'MAMAZAKWAN BUAT CONTEST!'

Hai Salam Kenal n Salam Ramadhan buat MamaZakwan..
ni MamaZaquan nak joint contest yg dianjurkan oleh MamaZakwan..^_^
Tarikh Tutup : 25 OGOS 2010(10 MLM)
Keputusan :
30 OGOS 2010 (Malam Merdeka, Insya-Allah...)




Ini Gambar yang dipertaruhkan oleh mamazaquan@sweetmama

Nama Anak : Muhammad Khair Zaquan bin Muhammad Khairi
T.Lahir : 06.06.2008
Umur : 2 Tahun 2 bulan


Mengikut syarat mamazakwan :
Kalu gmbr tu di'snap' di pagi raya, sgt la moleknya..
Tapi andaikata bukan pagi raya pun diterima jugak...
Don't worry ;)



so gmbar zaquan ni diambil semasa majlis pertunangan my sis pada 24 Okt 2009...wah siap sikecik ni sweetmama pakaikan baju melayu..ikut tema..kebetulan temanya sama ngan tema baju raya kami pada thn berkenaan..Purple..molek sgt la..my sis tunang pun lepas raye..hehee..so baju yg zaquan gayakan pada majlis pertunangan MakNgah Cbah dia adalah baju raya zaquan sbnrnya..^_^

5 comments:

  1. comel nyer Zaquan... Dania xde gambar pagi raya.. huhuu...

    ReplyDelete
  2. Cute MuM :heheh..tq.., xpe kalo nak joint..pihak penganjur kata xpe kalo bkn gmbr di pagi raye pun..pic cukur jambul dania pakai baju kurung kan ade..

    Mamalyna : tq mamalyna..hopefully ade luck la..:))

    ReplyDelete
  3. salam
    congrats ek!
    nnt bg details kt nadyaewani@gmail.com ye..
    nk bagi hadiah raya :)

    ReplyDelete
  4. tenkiu mamazakwan..

    opps sorry lwt hntar detail..okey eija dh email pun detailnya..

    TQ..:)

    ReplyDelete

♥Terima Kasih Sudi Baca &Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails