Klik2 My Heartbeat Yaa.. :)

Tuesday, August 31, 2010

SALAM MERDEKA

1 Malaysia Menjana Transformasi

Salam Kemerdekaan ke 53 dari kami buat seluruh rakyat Malaysia. 
Bila tibanya detik 31 Ogos..maka kelihatan percikan bunga api dan kedengaran dentuman bunga api menandakan bahawa betapa gembiranya rakyat Malaysia setelah mencapai kemerdekaan..ianya juga selalunya disambut dgn menanti detik 31 Ogos dgn konsert2 hiburan..Alhamdullillah detik 31 Ogos 2010 bersamaan dengan 21 Ramadhan 1431H..makanya majlis2 hiburan rasanya xde kot..sweetmama pun setakat ni mmg x pernah pun smbut merdeka..cumanya seingat sweetmama papa zaquan prnah bw sweetmama tgk pesta bunga api di putrajaya masa tahun pertama berkahwin..zaman bercinta mmg x pernah la.., disaat dan ketika ini..masih kedengaran bunyi bunga api diluar rumah..huhu..hanya mampu dgr jerk la..


Dikesempatan ini..diharap kita sama2 berdoa agar negara kita kekal aman damai, maju dan sejahtera. 

Majlis perarakan dan perbarisan sempena sambutan kemerdekaan ke 53 tahun akan disambut di Stadium Putra, Bukit Jalil pada  31 Ogos 2010 jam 7.00 a.m -9.30a.m. 

Ermmm..agaknya esok papa zaquan nak ke bw kami berjalan2 sempena cuti umum..hehee..


sumber n info lanjut bole la ke sini http://www.malaysiamerdeka.gov.my/


P/s : slownya berukband ni..tergendala n3 merdeka ni publish tapat kol 12mlm.

5 comments:

  1. selamat hari merdeka!
    moga negara kita ni aman sampai bila2 kan?
    insya'Allah...

    today aida balik umah. pepagi sok nak balik JB dah. da puas berjalan dari sabtu ari tu hi hi hi...

    ReplyDelete
  2. Sala Hari Merdeka buat Eija dan keluarga ><

    ReplyDelete
  3. Aida: insyaallah..bangga menjadi warga Malaysia yg aman damai.

    oh iye ke..kena la berkorban kan..cuti 1 hari pun tetap balik kan..

    Wansteddy : TQ..Salam Merdeka jgk wat wansteddy sekeluarga ♥

    ReplyDelete
  4. pandai berokband tuh tunggu taim tengah malam ...dia pun nak sambut merdeka jugak kot...

    ReplyDelete
  5. hehehe..dia nak smbut merdeka tgh malam..sbb tu publish kol 12.58mlm..kita suruh dia publish kol 12.00 mlm..tp dia tersgt la lembab..sabar jerk la kan..

    ReplyDelete

♥Terima Kasih Sudi Baca &Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails