Klik2 My Heartbeat Yaa.. :)

Thursday, November 22, 2012

Hak-Hak Suami& Isteri Selepas Perceraian

As Salam

Hari ni mama nak dengar forum ttg hak2 suami&isteri selepas perceraian. satu topik yg bagus untuk kita kaum isteri ni. bukannya kita nk minta perceraian ni terjadi minta dijauhkan tp kita sbg isteri patut tau..sbb zaman skrg ni byk sgt benda yg kita x jgka berlaku..we must be prepared...

ok la...forum dh start dah ni..

Published with Blogger-droid v2.0.9

8 comments:

  1. apaun kita perlu bersedia untuk hari2 mendatang

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. insyaallah, sedih tau semalam ada mcm2 kisah ada penceramah story thru story..

      Delete
  3. menuntut ilmu tak salah ....preparation ..kite tatau ape jd masa akan dtg

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu dear, ustaz n ustazah pun ckp smlm byk kes perceraian berlaku pun slh satu nya sbb kurang ilmu, so pentingnya ilmu untuk kita pelajari dan ambil tahu..

      Akceli baik suami mahupun isteri kena tau sbnrnya, byk kes2 yg teraniaya..mmg islam melaknat talak ni tp dia boleh jatuh kepada 5 hukum jgk mengikut keadaan.

      Delete
  4. bagus untuk tambah ilmu kita kan kak :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup betul tu ina, selain daripada hukum agama, ianya jg melibatkan undang², kadang² byk undang² yg kita x tahu..

      Delete

♥Terima Kasih Sudi Baca &Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails