Klik2 My Heartbeat Yaa.. :)

Monday, December 20, 2010

ABC Special & Laicikang @ Pantai Morib

 ABC Special..mmg special..sedap..:)
ABC ni menu sweetmama
 Yang ini pun sedap..Papa Zaquannye menu

time kami lepak minum ni ..my mil call tanye kat mane..?
kami pun bgtau la tgh lepak minum kat Pantai Morib..n time ni My Mil baru smpai Pekan Banting..n jupe Mak Usu kat sane jerk..

itu la yang kelakarnye..at lastnye x mengikut pun plan asal..tp tu la ade hikmahnye la jgk..drpd xde planning langsung nak g..rupenye ini la masa untuk kami abiskan masa bersama di ujung minggu..dh lama rasanye x lepak2 mcm ni..bayang kan dr kol 2 smpai kol 5 ptg baru kami menuju ke destinasi penginapan

7 comments:

  1. mak aiii uols terliuh dah nie tgok abc morib tu agagagaga

    ReplyDelete
  2. salam..

    eija..rindunya nak singgah sini

    peeh...abc special..lai chi kang..
    semua peberet ayu

    esok ptg nak cari...hhahha

    ReplyDelete
  3. adehhhh telan air liur jek la tgk gambo ni

    ReplyDelete
  4. @e_da: oh iye..ke..eija laicikang kurang minat sbb ade buah pala..heehe

    @Hezesuze: hahahaa..biasa la bila sebut ABC Special..yg specialnye tu aiskrim yg atas ABC tu..huhu

    @Citarasa Rinduan: hehehe..ala mak dh wat ayu terliur ke..sib baik x ngidam kan..

    @Lelord: heheh..ala mama najlaa..kat doha pun ade kan..

    ReplyDelete
  5. memang best pon ABC kat situ.. kitorang dulu pernah makan kat sana..

    ReplyDelete
  6. @Cute MuM : ohh..kitaorg baru 1st time..tu yg ala2 terkezut gak tgk..dh maju rupenye..

    ReplyDelete

♥Terima Kasih Sudi Baca &Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails