Klik2 My Heartbeat Yaa.. :)

Monday, January 10, 2011

Hari tu Pelam Muda Kali Ni Kendondong Pulak

Salam n selamat malam sume,

Puasnya...
^
^
^
^
^
^
Jgn salah faham ye..
puas sbb dpt mkn kendondong ni..huhu
ini la pencuci mulut lps mkn mlm td
buah kendondong amik belakang umah jerk
dkt umah my mum mmg ade pokok kendondong
ni tgh musim..berguguran buah nya
nyum..nyum..sedapnya..ibu mengandung dpt makan
masam2 manis..

si kecik pun sibuk nak rasa bila mama dia makan mcm sedap jerk..
tp sbnrnya zaquan x suka pun buah kendondong ni..lebih2 lg dia ade rasa masam2
Zaquan x suka masam
dia suka mkn pisang, bygkan dia bole mkn pisang 5-6 biji 1 hari

p/s : sebulan dok umah my mum...compom jimat..balik dh siap masak..makan jerk..huhu,
internet slow giles..minggu ni lappy my adik ade..bleh la jgk update/bw malam..hhehe..

7 comments:

  1. sedapnye tengok buah tu..kecur air liur dibuatnye....:)

    ReplyDelete
  2. adei saje je bagi kita terliur, sedapnya la kalo dpat cicah dengan kicap+gula+cili...hu...hu...

    ReplyDelete
  3. @MummyEcha: hehe..mmg sedap..sbb masam2 manis..

    @Anje a.k.a Mama_Balqis:hehee..mmmg saje nak bg terliur..tp ni eija makan mcm tu jerk..xde cicah2..sbb rasa dia pun x masam sgt..kendondong dh masak..manis..

    @Puan Capa: ermm..mmg sedap..kalo ade lebih..nnti sy bw g opis..hehehe..sbb selalunya biasala pokok blkg umah ni kan..buahnya selalu gak kena rembat..huhu..

    @MiftahulMadihah: alamak..ibu mengandung..ngidam ke..sorry ye..wat ibu mengandung terliur..huhu

    ReplyDelete
  4. memang mengandung kali nie sweetmama suka makan yang masam2 eh.. zaquan tak suka masam.. agaknya nanti adik die suka masam pulak.. hehe.

    ReplyDelete
  5. @Cute MuM:ermm..itula mmg nmpk sgt me suka mkn masam2..
    hehee..btol gak kot..masa zaquan dulu me x suka masam..zaquan mmg x suka lgsung benda yg masam..
    adiknya nnti x taula..

    ReplyDelete

♥Terima Kasih Sudi Baca &Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails