Klik2 My Heartbeat Yaa.. :)

Wednesday, January 26, 2011

Keputusan Pemenang Bertuah 1st GA Sweetmama

Jom kita layan pemenang bertuah yang dicabut oleh Zaquan:-

Sikit punyer payah sebenarnya nak dapatkan kerjasama dari Zaquan semalam..
sebabnya semasa cabutan ini dibuat..jam dh menunjukkan pukul 11.30 malam..
semalam lepas maghrib kami ke rumah my mil untuk amik tempahan biskut raya for CNY 2011..mulanya nak singgah amik order jerk..tapi atok zaquan nak bawa zaquan g impian..
so kami pun lepak impian sampai kol 11 malam ..
kebetulan ada Tok Cu Zaquan..lagi la lama melepak..

Anyway...sib baik dapat gak wat cabutan utk bagi result hari ni..:-


kita tgk sape yang bertuah :))
sume 49 peserta layak dicabut 


Cabutan Pertama 
 Pandai pula dia..mama pesan gaul2..
zaquan siap gaul2 sambil geleng2kan kepala..
 Okey..nah mama..
 yeay..cabutan pertama untuk pemenang kedua 1st GA Sweetmama jatuh kpd:-
peserta no.15. azatiesayang

Hadiahnya: - Tempat Gantung Kunci dr KK Home Deco

Cabutan Kedua
 Terus dapat 
 Adeii..terbalik la Zaquan
 ohh..peserta no. 47. cikanna adalah pemenang ketiga bagi 1st GA Sweetmama

Hadiahnya FM 1♥Genting

Seterusnya cabutan ketiga


 Cabutan Ketiga untuk Pemenang keempat 1st GA Sweetmama  jatuh kepada :-
Peserta No. 17. nhaz hafek

Hadiahnya FM 1♥Genting

Cabutan Keempat
 Aduss sungguh mencabar untuk cabut no yang terakhir
sbbnya zaquan teraburkan pulak kertas2 undian

dia nak main cawan tu..so sweetmama pun igt nak letak dlm kotak kasut..
tp zaquan pulak duduk atas kotak tu
at lastnye suruh jerk dia cabut no yg dh berterabur tu..

 Sape la agaknya pemenang kelima ni ek..
sampai terkoyak kertas nama tu zaquan kerjakan..
punyela sweetmama n papa zaquan..menjerit.. jgn koyakkan..

wah..mmg x disangka2..Zaquan bole cabut nama aunty uyun dia..
Pemenang kelima bagi 1st Giveaway Sweetmama jatuh kepada:-
Peserta no. 4 Cute MuM
so mmg bertuah sungguh la Cute MuM ni..

Hadiahnya FM 1♥Genting

Hope sume pemenang dapat bagi detail -nama, alamat & no h/p di alamat email sweetmama:-

sempoi_aje80@yahoo.com

Tahniah diucapkan kpd sume pemenang 1st GA sweetmama.

kpd yg x menang tu jgn berkecil hati..nnti sweetmama nak wat contest pulak..


p/s: sorry lewat publish n3..tetiba bz pulak hari ni.


Jom Register Heartbeat ♥Jagan Lupa Klik2 My Hearbeat♥ TQ..^_^.
.

13 comments:

  1. nie yang cayang zaquan lebih... sukanya dapat FM genting...

    semalam jumpa ucu ker?
    kitorang balik rumah nenek aima..

    ReplyDelete
  2. Thniah pada semua pemenang.. :)

    ReplyDelete
  3. heheehee zaquan nape x cabut nama auntie lela

    ReplyDelete
  4. salam...thankz alot pd adik zaquan..alhamdulillah nhaz dpt cabutan yg ke-3 2..nhaz da anta detail pd emel mama..syukran:)

    ReplyDelete
  5. @Cute MuM :hehe..
    haah..jupe ucu ngan mak usu kat impian..sbb ucu nak serahkan geran kereta dkt ayah

    alhamdullillah..ucu nmpak dh sihat sikit..dh boleh borak2.

    @Lelord: huhu..itu la..kalau bole zaquan nak cabut sume nama...:)

    @nhaz hafek: ok..sama2..

    ReplyDelete
  6. tahniah pada suma...hee takde luck la..kekekekek takpa nnti buat lagi tau..kta mesti join heeee

    ReplyDelete
  7. Tahniah pada para pemenang.. Cik Kema tak bertuah la plak. huhu

    ReplyDelete
  8. hahaaa, lawak gila zaQuan ni, eija yg cerita pun kelakar, siap penyek kotak kasut tu diduduk dek zaQuan, adoiii la. nway, tahniah kepada yg menang.

    ReplyDelete
  9. @Anje a.k.a Mama_Balqis: heheh..pening kepala gak w/pun dia cuba bg komitmen sbbnya komitmen dia ikut suka dia..

    @Cha: hehehe..itu la kalau bole nak citer sume ape yg zaquan dok wat..,mmg rosak kotak kasut tu dibuatnya..huhu

    ReplyDelete

♥Terima Kasih Sudi Baca &Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails