Klik2 My Heartbeat Yaa.. :)

Tuesday, January 18, 2011

Rutin Check-up Bulanan@23 minggu

Salam Sume,

Alhamdulllillah hari ni Check-up bagi 23 minggu..
berjalan dengan lancar..
Mama n Baby sihat walafiat..hehee

Minggu ke 23
Bayi akan berukuran kira-kira 29cm. Saluran darah dalam paru-paru sudah bersedia untuk pernafasan dan dia boleh menelan secara teratur.
~info dr Pa&MA keluaran Januari 2011~

Hari ni jgk sweetmama bertukar check-up ke Klinik Kesihatan Presint 3, Putrajaya..sblm ni check-up bulanan wat kat Klinik Kesihatan Presint 9, Putrajaya. 

saje nak tukar..memandangkan kat KK Presint 3 ni lengang..
td kuar opis kol 9.30 pagi, kol 11.00 pagi dah selesai sumenya..
now dh selamat sampai opis..
lagipun sweetmama keje kat Presint 2 n Papa Zaquan Presint 3..
KK Presint 3 mmg betol2 kira nya berdepan ngan opis Papa Zaquan..
so mmg dekat sgt la kan..dtg opis sempat punch card bagai..

My next check-up - 16 Februari 2011 (27 minggu)

5 comments:

  1. dulu pon penah kerja kt precint 2..JANM :)

    check up direct kt hospital Putrajaya.baru tau ada KK kt precint 3

    ReplyDelete
  2. xsabar kan nk tunggu 9 bulan...ngeee
    Alhamdulillah sume sihat.. :)

    ReplyDelete
  3. @ldyzar: oh iye ke x-staff AG ke ni..eija mmg keje kat AG..tp bahagian kami bkn dkt yg 1 building ngan AG..terpisah dkt building wing CIMB depan pasar tani..

    KK presint 3 ni baru buka..rasanye baru sebulan lebih beroperasi..

    @eT: heheh..btol tu mmg x sabar..ini pun rasa mcm cepat jgk masa berlalu..x sangka dh 5 bulan..tup-tup 4 bulan jerk lagi nak tunggu...hehe

    ReplyDelete
  4. oh.ada ek KK presint 3.next bb KK presint 3 la.hahahaha!!!

    ReplyDelete
  5. @Puan Capa: hahahaa..uwais mmg nak bb pun..jom joint d'club..hehee

    setakat ni td g check-up kat sane ok la w/pun manual berbanding ngan kk presint 9 sistematik ngan scan jerk..
    yg penting x amik masa nak menunggu giliran..
    misi ngan doktor yg ada kat prsint 3 tu pun sbnrnya dr presint 9 jgk..hehe.

    ReplyDelete

♥Terima Kasih Sudi Baca &Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails