Klik2 My Heartbeat Yaa.. :)

Sunday, January 15, 2012

8.1.2012 | Majlis Persandingan Sebelah Perempuan (Part 1) | Wow Merz SLK200 Kompressor

As Salam,

Seminggu sudah berlalu, Pada 8.1.2012 (Ahad) majlis kenduri kawin/persandingan adik lelaki sweetmama diraikan di rumah Pengantin Perempuan di Shah Alam. Seawal jam 12.30 tgh pasangan mempelai dah berarak. Pasangan Raja Sehari ni berarak /bersanding awal bg menghormati permintaan keluarga sebelah perempuan  untuk meraikan saudara mara mereka yg berketurunan cina, Ayah Pengantin Perempuan berketurunan Cina (Muallaf).

Wow ape nye yg Merz SLK200 Kompressor tu ? nak kata adik lelaki sweetmama bg hantaran kerete Merz, uols sndiri pun dh tgk hantaran2 yg diberi...

Hahahah..Saje bikin gempak kat sini, Wow Pengantin Lelaki datang naik Merz SLK200 Kompressor 2 pintu..Wow Kaya sungguh Adik swetmama kan ada Merz SLK200 :P. Ohhh Tidak itu hanya kata-kata tipu sweetmama, Adik sweetmama mana ler mampu nak pakai Merz ni, Abih tu sapo pnye lak kete ni, Mak Ayah Sweetmama pun bkn, Sweetmama nya lagi la bukan...

Pada hari bahagia adik sweetmama ni dia didatangkan dgn Merz SLK200 kawan dia ler..huhu



Pengantin tersenyum lebar, dah sedia berarak ke ni

 Blm lagi, sesi menunggu sedara-mara kami

Saat2 perarakan untuk ke pelamin persandingan
Mata bertemu Mata

 Disambut dgn Huluran Salam dan Ciuman dr Isteri Tercinta
 Perasan tak Dayang2/Pasangan Pengapit tema Putih Pink
Pasangan Pengantin Purple Pink 

Sedia untuk Berarak ke Pelaminan

Rombangan sampai jerk terus ke meja makan
Pasangan Pengantin terus bersanding diatas pelamin

nak amik gmbar pasangan pengantin diatas pelamin bkn main ramai lagi Photograper kat depan pelamin
Ada jugak ler sweetmama amik tp gmbr x memuaskan hati lgsung..
snap 2-3 keping
pastu pe lagi..kita makan dulu...
Menu kami


 Alhamdullillah Sedap & Kami yang Kekenyagan

Pasangan Pengantin di Meja Makan Beradab Bergambar bersama Kaum Keluarga Pengantin Perempuan (Family Ayah Pengantin Perempuan yg berketurunan Cina)
mak & ayah pengantin perempuan berbaju sedondon silver.
mak & ayah pengantin lelaki berbaju sedondon purple

selesai sudah merenjis2 dipilis, makan beradab pun sudah, kami rombongan pun sudah kenyang makan, sesi seterusnya pengantin potong kek & berphotographi bersama keluarga..smbung next n3



Peringatan: Ini adalah blog peribadi....kisah sy dan keluarga sy..anda dilarang sama sekali untuk cuba copy2 gmbar2 peribadi di dalam blog ini okey!!!

4 comments:

  1. Cantik kereta tue...Meriah betul...hihihi

    ReplyDelete
  2. Wahh...smart kete...(^_^), warna baju pengantin pun sweet...
    pengantin pun sweet gak,(^_^)

    ReplyDelete
  3. pergh!!mamat mana ada kete merc tu...

    ReplyDelete
  4. @Cik Rose Cute: kereta mahal..mmg cantik.., sendiri beli x mampu, tumpang kawan pun dh cukup bertuah..hehehe

    @YaYansMuM: ^_^.. so sweet..terima kasih..^_^..

    @Lifesaver Hamzah: masa mula2 sampai umah mak tgk ada kete merz depan umah, terus terpacul dr mulut mak aihh sape nye kereta merz parking depan umah ni, tgk plak mamat yg bawa merz ni pun bergaya ensem orgnye..hahahaah..bujang lg tau ..kawan adik.

    ReplyDelete

♥Terima Kasih Sudi Baca &Komen Di Blog Sweetmama♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails